jeansjeans

I veckan körde jag på jeans-jeans metoden i kläder!
Och visst funkade det?



Jag kände mig riktigt sommarfräsch i solglasögon från Lanzarote (Kanarieön), en söt blus från Gina Tricot,
jeans jacka från cubus , snygga jeans med dragkedjor vid vristerna från Gina och vita skor !


(YIPPIE, fick upp denna bild som jag försökt ladda upp typ 100 gånger!!!!)

Nä okej, tänkte lägga upp en till bild på de andra jeansjeans kläderna jag hade.
Men sådan tur skulle jag inte få, tyvärr.
Men en är bättre än inget !

NU , ska jag lägga mig.
kanske..
får se.

nä orkar inte.
ja okej då.

God natt :)


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback