l-l-lördag ,

Går fortarande inte att ladda upp bilder, himla trisst med en blogg utan bilder känner jag :(
Det blir så tomt och , naket?

Jag har haft en bra kväll och natt med bästavänpojken .
och nu skall jag byta om , sminka mig och sedan på jobb mellan 15-23.
Sedan sover bästaväntjejen över och jobb imorgon också.

K ä n n s   h e l t  o k e j  a t t  j o b b a  p å  he l g e n ,  så  l ä n g e   j a g  f å r   b e t a l t ! :)

Tur att vädret är dåligt idag, annars skulle jag blivit sur över att jobba istället för att sola ;)


Hoppas eran helg blir mysig
Måste nu skynda mig en aning, skjutsen kommer strax !

Ha en fin lördag !

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback