r u b r i k ,

Jobbet blev i endast 2.5 timmar, men det räckte för solen att hinna försvinna :(

Sitter just nu och tittar på 2 ½ men, det är helt sjukt bra!

Min helg har inte alls varit på händelserik direkt.

Finns inte mycket att säga.

Inlägget hade blivit roligare med en bild, men dumma internet tillåter inte det...

Imorgon skall jag till Gräfsnäs med foton och fotografera lite, det blir nog roligt! :)

Sen förhoppningsvis skall jag på body pump!
Var ett tag sedan, och behöver gör det nu , nä får nog allt boka passet nu! :D

Ska lägga mig i tid idag, men vi hörs.
Sov gott!

XoOX
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback