T h u r s d a y ,



Jag och
mitt röda hår sitter här och ser nöjda ut.
Eller inte, har ett ton med läxor som skriker "GÖR MIG" men, det är så mycket att jag vet inte var jag skall börja...
Känns inte kul alltså.

Och på lördag skall jag jobba från 8-19, så FAN om det blir fint väder !!!

Jag måste börja läsa lite nu, skall strax (18.50) iväg på ett MRL (=mage, rumpa, lår) pass hos Sportlife.






Det blev då ta mig fan R Ö T T, älskar det !
Imorgon skall jag även färga ögonbryn och ögonfransarna!

kommer bli drop dead gorgeous, okej kanske inte men man kan drömma!

Men nu måste jag dra, tjingtjing !!!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jennie - Schteeeekarn ;)

Det blev jätte fint!! :) Nice nu till sommarvädret ;) ggrr

2010-04-23 @ 08:02:49

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback