tufftuff



Igår var vi i Gräfsnäs och fotograferade.

Det gick bra, det var jättekallt vs jättevarmt.

Det fanns en tågbana, men tågen går bara på sommaren.
Så för första gången (och enda?) klättrade jag lite på en vagn , var bara tvungen !


Hela tiden hör man ju killar (9.5/10 fall så är det de ju!) dör bland tåg för att de klättrat, hemskt men sant.


(Och yay, fick upp en bild!!)


Men nu skall jag fortsätta och titta på min tvkväll, älskar kanal 5 på tisdagar!
1 Dating in the dark (sista avsnittet idag, stört men roligt program)
2 Desperate Housewives (min favorit serie)
3 Cougar Town
4 Christine

Fy, vad lyckad kväll!
Kanske kolla lite på Barca-matchen också i reklampauserna! :)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback