10 veckor ...

Jag har haft sommarlov i 10 veckor.
vart tog tiden vägen? Seriöst?
Jag har inte ens märkt att det vart sommar?
8,5 av 10 dagar skitväder ju?
Inte okej.
Och de senaste två veckorna har jag pluggat som en dåre.
Teori..
Och det blir det till att göra denna kväll också, hur tråkigt det än är.
Fast kommer inte orka plugga detta när skolan drar igång.

Så., vad gör vi ? Nu kör vi!


Bra låt för övrigt.

Min mamma lärde mig att låten fanns när jag gick runt och sa " 1 2 3 fanta och rosé"
För alla skrev det på facebook, trodde det bara var en god dricka och ngn hittat på en ramsa.
Och det där "vad gör vi ? nu kör vi?"  jag bara hängde på.
Men häromveckan fick jag lära mig, det var en låt.
En låt som spelades på seglarveckan tydligen.

Vad gör vi? Nu kör vi?
1 2 3 fanta och rosé.



Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Doc Dandy

Haha...bättre sent än aldrig :P

2010-08-24 @ 21:24:05
URL: http://www.docdandy.com

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback