driver license

För 8 dagar sedan gjorde jag min teori i borås, och jag fick godkänt! (57/65)
Och sedan på onsdagen hade jag uppkörning i alingsås, och ta mig fan att jag klarade den också!

för 6 dagar sedan fick jag körkort!
Hur underbart som helst!
Körde som en dåre de första dagarna.
>För äntligen slipper jag den jävla skylten!
och underbart som dessa dagar då skolan har massa inställda lektioner så man kan ta bilen och åka hem!
Fast hade vart mer nice att få sova någon timma till istället för att pallra sig till skolan i onödan...

Fast ska tillbaka dit kl 13 för att ha mat och hälsa, nu jävlar ska jag lära mig laga mat! :)

Och efter det tar jag tåget till göteborg , jag och min bästis ska se "i rymden finns inga känslor"
Fick gratisbiljetter av vecko revyn, hur nike som helst!

Nu ska jag göra lite nytta och städa mitt äckliga rum.

För att sedan bege mig tillbaka till skolan!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

grattis till körkortet (:

2010-09-06 @ 00:24:59
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: josefine

Kika in på min blogg och svara på min fråga i mitt senaste inlägg.

Skitkul med folks åsikter :)

Kramis

2010-09-13 @ 15:21:32
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback