10 01 10

Imorgon är det sista dagen på mitt jullov.
Jag vill verkligen inte att det ska bli tisdag!!!

Nog för att jag hatar måndagar,
men snälla kan det inte bli den längsta måndagen någonsin imorgon ?!


Och när man vet att man ligger lite efter i skolan är det ännu mindre kul att sätta sin fot där.

Och det finns folk i skolan man helst inte vill se...


Men får se på den ljusa sidan;

5 veckor eftert start är det sportlov (vecka 7)

Sen 6 veckor efter sportlovet är det praktik en vecka sedan lov 1 vecka
.
Sen 9 veckor kvar efter det och då blir det sommarlov!


När man säger så, så låter det lite.
Veckorna går fort som satan, dessa 3 ½ veckor har gått jättefort!


Idag har jag spenderat hela dagen på IKEA, köpt massa ljus - så mysigt ju!

Ska göra om hela mitt rum, riktigt kliar i fingrarna, hehe!


Nu ska jag se filmen "Click" på tvn, efter det blir det sovdags.

Vända tillbaka dygnet, hehe...
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback