Gott Nytt År !

Ville önska er ett Gott Nytt År !
Vi hälsar 2010 välkommen, och vinkar adjö till 2009.
Ett år vi aldrig mer kommer att se.

Om året var bra ?
Det var väl inte det bästa, men jag hoppas att detta året kommer bli fint!

Jag fick min första 00.00 kyss i mitt liv, den satt fint :))

Årets början slutade nedför en brant backe känslomässigt, det var mindre kul...
Och idag har vi städat en lokal, fyfan vad 70 berusade ungdomar kan ställa till med, hehe...
Helt sjukt.
Men vissa personer vill jag tacka att dem stod vid min sida, höll om mig,
tröstade mig, gjorde mig på liiite bättre humör♥

och förresten, kasta aldrig sten i ett glashus!

Imorgon skall jag äntligen få se på New Moon!
Det är över 1 månad sedan den hade premiär, och nu ska jag och en killkompis gå och se den!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback