H u m a n o i d

L  Y C K A !

Jag har vart lite ledsen sen nyår, så det har varit en dålig start på detta år tyvärr.
Men idag damp Tokio Hotel's nya skiva ner i min brevlåda, wiii !

Lyssnar på skivan just nu !
Ska kunna alla låtar utantill, för om exakt 2 månader kommer jag se din live för första gången !

Jag beställde Deluxe skivan, en liten dvd med också.
Den innehöll 3D bilder, men hur stor är risken att man har 3D brillor hemma då ?
Får låna av min morbror, han har det till ett PS3 spel, hehe...

Åh jag blir så glad av musiken !


I lördags såg jag på "New Moon" på bio, den var jättebra!
Men jag måste nog ändå hålla med om att Twilight var lite bättre...
Och igår såg jag "Avatar" i 3D, hur bra var inte den då?
Ska man se den ska man se den i 3D när det ändå finns, det var lite småkul.
Och hur snygg var man inte i glasögonen då? :

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback