S O M M A R L O V

Nu ligger 10.5 veckor framför med ett stort sommarlov!
Dessutom mitt sista sommarlov !!!

FY FAN VAD HÄRLIGT!

fast, vädret suger..
Men gör inget för om 5 dagar åker jag till väärmen !!
Så ska shoppa och festa lite innan dess, så där ska jag bara njuuta!






Just nu städar jag som en galning, för ikväll kommer klassen hit på klassfest!

Meningen var att det skulle vara sol och 24 grader så vi kunde bada och sitta ute när vi grillar,
men det blev 16 grader mulet och kanske lite bad ändå - fast med bastu!

Men det gör inget, för SP2 äger allt och alla, och snart blir vi SP3 som kommer äga sönder skolan!!

HA EN FIN SOMMAAAR!!!!!!!!!!!!!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag veeeeeeeeeeeeet :D

2010-06-11 @ 13:47:24
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback