10 03 05

Nej, jag är inte seg. Vet att det är 8 mars idag.
Men i Fredags skapade jag ett minne för livet.
Kan leva på detta länge.
Såg älskade Tokio Hotel live för första gången.
Var på Skandinavium i Göteborg, och innan konserten träffade jag på Kenza och Mirre.
Hur stor är chansen ?
Kenza är nog fan den snyggaste bruden i sverige, lätt.
Men nog om henne, T O K I O  H O T E L
Väntat och väntat i nästan 3 år för att få se dem live.
Och inte fan blev jag besviken, betedde mig som ett litet barn.

Dem var så bra, blev helt gråtfärdig när konserten var över.
Sa ju det, som ett litet barn.





Det var så bra.
Ångrar inte en sekund att jag gick !
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Helena

är inte säker men tror det var dig jag såg igår :)

2010-03-25 @ 08:29:16
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback