L ö R D A G



Idag har jag övningskört på stora vägen och inne i en liten stad med manuell bil för första gången.
Gick ganska bra faktiskt! Det var bara andra gången jag körde med manuell bil, bara kört med automat innan:)
Våran hund Lucas hjälpte mig , höhö.




var jag den enda som glömde av Earth Hour idag?
Pinsamt, kom på det 21.33 . Eller a, kom inte på.
Någon skrev på facebook att det var det. HAHA...
Inte meningen,

men jag var faktiskt ute och sprang/joggade istället , och gjorde massa utfall :)
Sen in och göra lite sit-ups , armhävningar och så .
Kändes gött.

Men en himla tråkig lördag för övrigt.

Och tänk vad glad man kan bli över ett sms bara :)

Nu ska jag äta något och kolla någon film är det tänkt.


Nästa vecka praktik.
Sen Sälen i 5 dagar, och då är det påsklov!
Och jag har en finne mitt på ryggraden ....

Ha de gött.
orkar inte.
hejdå
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback