GNIGHT



Sitter och lyssnar på Hannah Montana, haha...

Träffade två av mina favoritpojkar förut idag när jag var som snyggast, haha..

Ska nu förbereda inför min redovisning av fotoprojektet jag har i skolan.
Har naturfoto A som ett kursämne, himla roligt!
Ska till Smögen i 3 dagar v. 19 på en fotoresa, ska bli roligt!


Och för övrigt, se filmen OLD DOGS !
Fy fan vad rolig!
Kollade på den igår med min lillebror!
Glad att han har ganska lik min humor så vi tycker om samma filmer.
För fy vad vi skrattade, haha!
Älskar min lillebror ! :)


Butterfly, fly away!





puss♥


bild från valborg, var ändå ganska taggad ett tag
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV: Jag gillar henne i båda frisyrerna men fördrar ändå det långa blonda. Kul att du kommenterade och delade med dig utav din åsikt :)

2010-05-02 @ 22:01:10
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback