u know u love me,

xoxo Gossip Girl..

Jävlaskit, när jag var i Sälen för några veckor sedan missade jag avsnitt 14.
Och har sen dess inte sett veckornas avsnitt pga inte kunnat se avsnitt 14!!!!!
Och det går ju inte att missa ett avsnitt, då hänger man inte med alls!

Så jag gör allt för att kunna se det, men det går inte?
Hittar ingenstans jag kan titta på de, många länkar gäller bara för "United States"..............
Och youtube funkade ju inte alls.

Tips på någon bra sida ?

Några har nämt surfthechanel.com , men det gick inte för mig.
Vad jag än klickar på för GG länk så kommer denna upp



Jag blir så arg, vill ju se Gossip Girl.
jag älskar Gossip Girl ............


Okej sluta sura, ska duscha och sova bort min förkylning !

puss
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback