Studdy ,

Det enda jag gör nu för tiden.
Pluggar.
Pluggar inför prov, läxförhör, inlämningar m.m.
Men har ju valt Samhällslinjen själv, så får skylla mig själv en aning.

Men till en annan roligare sak;

Och jag kan knappt bärga mig tills jag ligger på en strand och c-vitaminen riktigt kryper sig på mig.
Bokade   igår   en   resa   till   Tunisien,    Hammamet.
Min familj och jag åker den 9 Oktoboer - 16 Oktober.
Skall fira min kära far som fyller 50 år den 10:e.
Vi kommer bo i underbara Bungalows!






Mmm så gatt det ska bli att komma ifrån den svenska kylan!
Använder nu halsduk, känns inte så nice faktiskt.
Vill gå i shorts och sedan kunna lägga mig i en bikini under en värmade sol, då mår jag som bäst!
Hoppas att denna veckan i Tunisien ger mig massa energi inför allt studerande innan Studenten 2011!

Beställde studentmössorna för någon vecka sedan, lycka!

Nedräkningn inför det också, nu vilken dag det är! :)

Men vi hörs! :)

xoxo
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: gissa vem

din jäkla snopp! vill också åka!!!!!!!!!!! :P

2010-09-28 @ 08:26:10

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback