Big Brother

Jag började kolla på detta från det avsnitt där Roza sparkade ner Rodney från sängen, och sen dess var jag fast!
Så jävla roligt!
Det trodde jag aldrig, men jag är helt fast!

För massa år sedan när Linda Rosing (nu Thelenius) var med, var jag och mami helt beroende av såpan!
Och nu sitter jag här igen!

Jag tycker att Chrille eller att Gurkan ska vinna, de är så jävla sköna!

Och av Patrik och Rodney vill jag helst ha kvar Patrik även om han är ganska tråkig, för Rodney är för konstig och äcklig för min del.

Spännande ;)

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Ja rodney är riktigt äcklig ^^



och jag trodde inte jag heller skulle fastna, men när mina syskon kolla så börja jag också ^^

2011-04-09 @ 12:16:59
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback