Grattis

Idag är det exakt 3 år sedan jag startade denna blogg.
Anledningen till att jag startade den från första början var för att jag skulle få sörja över att Tokio Hotel inte kom till Sverige som planerat.

Jag hade köpt biljetter, skulle ta ledig från skolan med några vänner och bila upp till Stockholm och se dem live för första gången.
Men Bill (sångaren) Kaulitz fick en cysta i halsen eller något, så typ 3 dagar innan konserten ställde dem in den!
Jag var så arg!
Men ville ju ändå att han skulle må bra så klart!

Den 3 April 2008 skulle det blivit, men de kom till Göteborg och Stockholm för ett år sedan istället.
Den 5 Mars 2010 fick jag se dem istället.

Men i alla fall.
Denna blogg har funnits, men har varit aktiv till och från när jag har känt fört.
Är imponerad av de stora bloggerskorna som bloggar 2-6 om dagen året om, vart dem än befinner sig.
Hur hinner dem med?


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback