I'm alive, typ

Nu är jag så trött att det inte är sant!

I måndags bakade vi fram till 22 på kvällen och på tisdagen var vi klara vid ungefär 19.
På onsdagen kom vi hem från Åhaga i Borås vid 22 på kvällen och 19.30 igår.

Men hur gick det nu då?

Jo, vi fick sålt alla våra hembakade grejer, men inte godiset.
Så det gick ganska bra får jag säga.

Men nu är det ju så här att jag är en jättedålig förlorare.
Min UF-grupp hade ställt upp med "Bästa Logotype" och "Bästa Monter" men inget vann vi, och vår skola (Sundlergymnasiet) blev inte ens nominerad i en enda kategori.
Sundler har alltid vunnit någonting i några år i dag, så jag skäms över att vår skola detta år inte ens blev nominerad.
Men vi kan fortfarande tävla om "Bästa Årsplan" så nu fan!

Vi träffade massa roligt folk, massa snygga pojkar (hihi) och tog en del bilder.
Så under här kommer ett bildregn.

Mer info finns på Ung Företagsamhets hemsida.




Monterbygg och klar monter under




En riktigt snygg monter, och att det stod en snygg kille i montern gjorde inte saken sämre.




Söt-Anna!!



Vinnande montern tror jag att det var? Den var värd priset i alla fall, skit snygg!
Back to the 50's UF



Det var roligt att få gå runt och kika på andras idéer och prata lite, och man ångrar väl att man inte gjorde si och så hablaha men nu är det över.
Och grattis till alla vinnarna, även om jag är besviken.


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: annaapanna.webblogg.se

fyfan rebecka :P det kan nog vara en utav de fulaste bilderna jag sett på mig ;)

2011-04-08 @ 16:55:26

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback