min lördag

Jag har haft en väldigt mysig dag med min vän Caroline, vi åt kebab och jag spillde direkt sås på min vita fina tröja...
Sedan tog vi en promenad.
Och sedan mötte jag upp några söta vänner och såg lite fotboll.

Sedan hem och städa klart bland kläderna (såå skönt!) och nu ska jag begä mig iväg till min bästa vän och sova över ♥
Vi ska ut och gå i det sköna vårvädret!

Hoppas ni får en fin lördagskväll vad ni än ska göra.
Antingen mysa med en tjej, kille, sätta klackarna i taket, grilla eller om ni ska pilla er i stjärten önskar jag er en fin kväll!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Hej! Vad roligt att du är med i tävlingen! :)

Vinnaren är utsedd,kika in och kolla om det är du som har vunnit :D ;)



Kram

2011-04-09 @ 22:12:48
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: MALIN

läget cute? <3

2011-04-10 @ 14:30:46
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback