Piraten Rebecco

Idag har jag slutat redan halv ett och sedan solat hela dagen och pluggat matte b.
Solen börjar bli riktigt goo nu alltså!!
Hoppas det håller i sig.

I princip hela min klass är i England nu (de har engelska c som jag valde bort) så lektionerna är få och glesa, så jag skickade mina vänner en hälsning på facebook idag för det var ett jävla tjat om att det var vårsol där borta.
Så jag skulle inte vara sämre !!


"Ville bara säga hej från svenska vårsolen <3"


Råkade tappa mamis glasögon i backen, så glaset åkte ur, men det var fortfarande helt så jag satte bara tillbaka det igen, heheee.
Därav Piraten Rebecca
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback