Pretty bird

Vi har en glasdörr till vår altan här hemma och några va mina vänner och min gammelmormor och gått in i denna för de har trott att den varit öppen.
och även massa små fåglar har flugit in i dörren.

Men häromdag flög en liten blåmes in i den och stannade kvar på altanten, kunde inte flyga iväg.
jag närmade mig den, och den tittade bara på mig och vred på huvudet och andades.
Men vägrade flyga!

Men sen efter en stund så kom det en annan blåmes och flög på den fågeln så den flög iväg.
Den var antagligen bara chockad.
Men det såg så kul ut att den hjälpte sin polare!


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej okej :) Vart bor du någonstans?



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-03 @ 20:57:20
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback