Right now

Just nu är jag på mitt lilla jobb och städa för fulla muggar!

Sedan ska jag hem och käka lite och sedan fara till Alingsås, hälsa på min mormor och kolla lite saker.

Och chilla all night, och sova tidigt - högskoleprovet i morgon - TAGGAAAA!!!........

Så vi hörs seen :)



Har mina snygga boots/pippiskor idag.
HAha på tal om dem!
Imorse när jag var ute och gick med hundarna så hade jag fula leriga skor och åkte till skolan,
tänkte inte mer på det.
Men när jag gick på skolansparkerings såg jag att jag glömt byta skor!
Även om jag skulle bli sen så åkte jag hem och bytte!
Så kom bara ca 7 minuter för sent, men det var det värt!!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: elvira

sjukt snygga skor, :)

2011-04-01 @ 16:22:20
URL: http://www.littlevira.blogspot.com
Postat av: Pia - Smilinggirls!ッ

Snygga skor!

2011-04-01 @ 17:09:13
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback