träning

Något som jag inte gjort på en månad är att träna!
Förutom spinning på 30 minuter en gång och så blev jag sjuk...

Jag har saknat träningen som bare den!

Igår riktig kröp det i benen efter att få träna!
Kunde inte sitta still, så jag var såpass cool att jag bikade en mil på min räsercykel.
Och lite styrketräning på det, (AJ MIN MAGE IDAG!)

Och idag tränade jag 80 minuter på gymmet, mumma!!

Väldigt intressant inlägg I knoow!!



På onsdag funderar jag på att gå på BodyAttack, men sägs vara grymt jobbigt!
Should I? Should I?? SHOULD I?????



Yes I should!
Nu bokar jag!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback