Day eighteen ,

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Oh that's a tough one...
Favorit?

Den i somras när jag fyllde 18 var så himla lyckad, jag blev så varm i själen.
Min barndomsvän och hennes pojkvän och en kille jag umgicks med då bokade mig inför kvällen.
Jag hade ingen aning, men de sa att jag skulle sova borta och inte ha ätit något innan.
Överraskningar är ändå roligast!
De tog med mig långt in i skogen till ett vindskydd, killens familjeställe.
Där de hade bäddat fint för mig och honom.
Vi grillade, fick världens finaste halsband av honom.
Vi käkade god efterrätt, hade allmänt mys.

Det var den mest omtänksammaste födelsedagen jag haft, så himla fin.



Annars brukar dem inte vara så speciella.
Mor, far och bror kommer och sjunger när jag "sover" på morgonen.
Och sedan händer inte så mycket?
Brukar ha kalas någon annan dag, ibland på samma dag.
Och nu när jag fyllde 18 fick jag en tårta jag hade när jag var liten, pannkakstårta!!
Det godaste!
Så gott!
Och min bästa vän hade aldrig ätit det, så var ju självfallet tvungen att bjussa på det!

Vad som händer när jag fyller 19 får vi se.
Än så länge ser jag mycket mer fram emot 1 juni (bal) och 10 juni (student).

Började skriva detta inlägg den 19e, men klockan hann ticka över 00 haha..

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback