Day eleven ,

Dag 11 – Mina syskon

Eller rättare sagt - mitt syskon, har bara en lillebror.

Min söta lillebror som blivit en lång, muskulös och finnig stor lillebror.

Vad hade jag gjort utan honom?
Alla gånger vi skrattat tillsammans, vi har lik humor.
Och alla gånger vi tjaffsat.
Finns en gång då jag såg i hans blick att han hade velat nästan dödat mig, jag var så rädd!

Men vi älskar varandra, yes we do.
He's my baby brother, will always be.

Han blev aplång från ingenstans, och äter som en häst, och har muskler som jag inte vet vad!
Himla kul när han ibland kommer in i mitt rum, sätter sig i min soffa och säger "Vad gör du?:)"

Hehe, love u ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback