Day fifteen ,

Dag 15 – Mina drömmar

Drömmar?
Mina drömmar?
Framtida drömmar?
wow, det blev för mycket.

Jag är en sån som inte vågar hoppas på någonting,
man blir bara så himla besviken då när det inte blir som man vill.

Men mina drömmar är väl ändå att jag ska bilda mig en egen liten familj på 2-3 söta barn, gifta mig på en exotisk strand, ett jobb som jag trivs i, och har en sund livsstil osv osv.

Men innan dess ska jag klarat av gymnasiet med G i alla ämnen (minst), tagit studenten och allt det dära.
Och ha gjort högskole provet och fått minst 0.1 i alla fall haha...
Fått mig ett jobb/eller flera under mitt sabbatsår jag tar istället för att plugga vidare direkt.

För om jag är snilleblixten själv och får 1.2 på högskoleprovet skall jag söka till Tandtekningerutbildningen i Göteborg.
Annars finns väl chansen att jag flyttar till Malmö (om jag får 1.0), vägrar Umeå i alla fall...

För i framtiden vill jag bli tandtekniker.
En sån som gör tandställningar, men vill även arbeta med människor, alltså få sätta in typ rälsen på människor också.
För jag är så glad att jag hade det, så vill hjälpa andra att bli lika glada som jag blev!
Men tandläkare kan jag inte bli, klarar inte av de kurserna man måste ha, det är ändå läkare.

Nu blev det mycket text och jag orkar inte mer.
Det var lite drömmar, sen om dem blir uppfyllda vettifan.

Kanske blir jag singel för resten av mitt liv, med inga barn och kanske en råtta istället och jobbar som städerska i en gränd? Eller så blir jag miljadrär tack vare en trisslott och hamnar på 500-lappen?
Who knows.

Det återstå att se.

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: så lite så :D

Allt bra annars?

2011-02-16 @ 20:38:47
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jaa, du passade verkligen i rött :D hoppas jag också gör det bara haha

2011-02-16 @ 20:52:09
URL: http://jennstasy.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Härligt! :)

Det är sådär :/

2011-02-16 @ 21:21:37
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback