Day nineteen ,

Dag 19 – Detta ångrar jag

Visst man ska väl säga "det jag har gjort i mitt har gjort mig till den jag är"
Men visst finns det saker alla ångrar att man gjort.
T.ex. gjort något och förlorat en väldigt bra vän man hade och då ångrat de saker man gjorde,
eller ångrat sig att man ätit fel saker så man gått upp i vikt ångrat sig hit och dit.

Alla saker vill jag inte dra upp, de är för personliga.
Sen ångrar jag att jag inte gick på Beyoncés konsert när hon var i göteborg.
Och så ångrar jag väl en del klädesplagg man köpt men som man inte använt.
Ångrar att jag inte pluggade bättre i 1an och 2an på gymnasiet, så jag hade bättre betyg.

Osv osv.

Kan nog hålla på en stund.
Men som sagt,  m a n  l ä r  s i g  a v  s i n a  m i s s t a g !
Även om det ibland tar en stund innan man fattar vad som var ett misstag.




Nemo sine vitio est

- ingen är utan fel
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback