Day seventeen ,

Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj, denna blir svår då mitt minne inte är min bästa vän direkt.

Får fundera lite granna...

Detta är väl inte mina favoritminnen jag har, men de ligger mig ändå varmt om hjärtat.

Det är en speciell känsla att gå på konserter man suktat efter i år.

Min första konsert - Britney Spears.

Fick reda på att jag skulle dit på min födelsedag den 9 Juli, och konserten var den 13.
Så hann inte smälta att jag skulle dit förrän efter konserten.
Var så uppe i varv, så lycklig.
Det var som om man käkat lyckopiller.
Kroppen skakade lite smått, blev lite tårögd och skrek för fulla muggar.
Fy vad jag mådde bra just precis då!

Och den andra bästa konserten med mina favoriter Tokio Hotel
Meningen var att jag egentligen skulle sett dem redan 3 april 2008, men det ställdes in för att sångaren blev sjuk bara några dagar innan.
Men lyckan blev gjord när jag fick reda på att dem skulle komma hit den 5 mars 2010.
Jag var så pirrig och nervös att det var helt sjukt, och att jag fick träffa på Kenza och Mirre innan var bara + i kanten.
Konserten var så fin, så bra, så bäst.
Fällde en tår av lycka, skrattade, sjöng, levde på lycka.
Inget kommer kunna slå Tokio Hotel.

Att se en artist man verkligen älskar uppträda var sjukt!
Pink är jag inte så nerkärad i, men hon var grym hon med.
Men som jag väntat och väntat, finally ska Rihanna till Sverige.
Så den 2 November i år står jag och lyssnar på henne i Globen, can't wait!!



Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback