Day sixteen ,

Dag 16 – Min första kyss

Euw...

Nä men skoja.
Men liksom hur minns man sånt här?
Ärligt nu?

Visst man pussades hit och dit när man var liten (och nu lät jag som en slampa, höhö)
men första kyssen?
Det var nog med min dåvarande pojkvän när jag var..
Hmm nä vänta.
Vi tar den bättre av dem, som jag räknar mer som första kyss.
Det var på Svenska Mässan med killen från göteborg när jag var, 13?
Vi satt i en bastu (HAHA), och det var den första (braiga...) kyssen.

Men tyvärr får man ju kyssa många grodor innan man träffar på sin prins.
So where the fuck are you my prince charming?


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback