Day thirteen ,

Dag 13 – Den här veckan


Än så länge är det bara tisdag, eller?
ja det är de.
Känns konstigt att sitta hemma kl halv 3 på en vanlig dag.
Hade bara matematik b i skolan idag, sen åkte jag och sökte jobb på ett ställe.
Skrev bara i en lapp, så hoppas dem hör av sig!

Igår tränade jag, har lite träningsvärk i rumpa och rygg, underbart!
I morgon skola med ett saftigt Redovisning och Beskattnings prov (så ska plugga hela dagen nu)
Och sedan träningn igen, tummi.
Och sedan vet jag inte?
På lördag ska tydligen min bror ha fest hemma, så jag får inte vara hemma.
Vart fan ska jag ta vägen då?
Får väl se vad jag hittar på!

En helg som jag inte planerat ett skit på, wow...

Får väl se vad som dyker upp!

Ha en fin vecka Leute!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback