Day twelve ,

Dag 12 – I min handväska

grejen är bara den att...jag har ingen?

Jag har en skolväska, en vit converse.


(Varsågod för gratisreklamen Converse!)

Alla tjejer ska ha en handväska med tjejiga grejer i, typ smink, hårspray, spegel osv osv.
Men vem FAEN orkar gå och bära på skiten? plus att jag aldrig sminkar mig ändå (fest räknas inte).
Så vad ska jag med en till?
I denna grymma väska ovan har jag liksom, 10 kg skolböcker varenda dag.
Så vad mer ska den rymma ? haha...

När jag är ute på stan på sommaren eller festar så har jag en liten söt väska där jag får plats med plånkan och mobilen, räcker gott och väl! :)
Så, så tjejig är jag!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: ELIN

Handväskor är trams, tänker bara på små fula svarta väskor när jag hör handväska

2011-02-08 @ 10:12:56
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback