Day twenty three ,

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det är en del grejer som får mig på bra humör, ska rabbla en del utan inbördes ordning:

* Min familj, vänner, släkt osvosv
* Choklad, godis, sötsaker...
* Överraskningar (som är bra/fina)
* En riktigt god maträtt
* En riktigt bra film, bra serie, bra låt...
* När musklerna börjar synas
* Sommar, sol och bad
* När man känner sig riktigt bomb-het!
* Ledighet
* När man får ett bra resultat på ett prov
* Gulliga sms
* Få pengar

osv osv, kommer inte på mer just nu för tillfället, men det finns ju massa saker som får en att må bra.
Det är ju dessa saker man ska fokusera på egentligen, men ändå gör man inte det alltför ofta.



Happy-face!
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback