Day twenty two

Dag 22 – Det här upprör mig

Jag har en sån himla kort stubin, jag kan bli arg väldigt väldigt lätt över små saker.
Som förut när jag skulle pilla i skafferiet välte jag lite lätt en konservburk och svor en del och pappas kommentar var "oj..."

Sedan beror det väl en del på vilken tid det är på månaden så klart!

Saker som upprör mig
* Otrohet
* Folk som sprider falska rykten
* Folk som är såå kaxiga bakom skärmen på datorn eller mobilen men i verkligheten inte säger ett knyst
* När håret/sminket inte blir som jag vill
* Att det ska vara så jävla gott med gottisaker och att man inte kan äta det jämt...
* Besserwisser personer, fan ta dem
* Att vädret ska vara så jävla kallt hela jävla tiden
* Vill skriva "folk som ljuger", men tyvärr har ju även jag fallit dit, men gillar det inte och skäms över när jag gjort det
* Att jag inte kan komma på fler saker som upprör mig, bara det gör mig aggro.
* När man verkligen behöver fisa någonstans men kan inte!
* Kissie, men kan ta mig fan inte sluta läsa o sluta hata
* Djurplågeri


Vettiga saker? Det vetifan, men så är det i alla fall!



* Dubbelmoral , men det har även jag ibland vill jag lova - sorry
Typ att man säger en sak men tänker en annan. Man vågar helt enkelt inte vara ärlig
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback