Day twenty ,

Dag 20 – Den här månaden

En kall dyster februari månad...
Man klär sig i samma gamla tråkiga kläder varje dag (typ...) och går till skolan, pluggar, softar.
Ja mycket mer än så hinner man inte.
Jag har inte gjort så mycket denna månad och vet inte vad mer som kommer hända heller för den delen.

Jag hade februarilov förra veckan, mitt allra sista.
Jag hängde med vänner, festade och mådde gott.
I skolan är det prov och plugg som gäller.

Tränar på gymmet 2-3 dgr i veckan.

Hmm ja.
Rolig månad som sagt, eh ne...

Slänger in en bland av mina favoritlåtar för denna månad



And everybody knows I get off the train
Baby it's the truth
I'm like inception I play with your brain
So I don't sleep I snooze
I don't play no games so don't get it confused no
Cuz you will lose yeah
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback