138 ,

Guten morgen Leute!

Kvällen igår var ganska rolig faktiskt!

Började med en skrikig förferre hos barndomsvännen med massa söta tjejor!

Sedan till studentfesten och åt en aaas god pizza!
Som jag senare dansade bort hela kvällen!

Mina mocka kilklack skor är de bästa jag vet, hade inte ens lite ont i fötterna när jag kom hem!
Fötternas bästa vän, yes it is!

Det var skönt att få sova i sin säng sen, vaknade precis och kom underfund med att det är 138 dagar kvar till studenten nu!
(stod att det var 139 dagar på biljetten igår, that's why I know)
Helt sjukt!

Men nu ska jag käka frulle!

Hörs senare ♥


Inte allt för lika fin som igår? haha
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: marina

sv: det är bra med mig också :) görs?

2011-01-23 @ 12:51:49
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback