24 Januari 2011


Var nära på att skriva "2010", är ännu inte riktigt van vid att det är ett nytt år!
Det tar sin tid.
Som häromdagen då jag sa att jag gick i "Sp2" när jag i själva verket går Sp3 (samhällsvetenskapligaprogrammet år 3)

Jag har precis vart på gymmet och spenderade 1½ timma där.
Först älskade body pump och sedan spinning!

Jag har sån sjuk träningsvärk i ryggen från afron igår!
Hon sa på träningen "Ni kommer ha träningsvärk i muskler ni inte visste fanns", och jag tänkte "nejdå, det är lugnt"
Haha så fel jag hade!
Hela dagen har jag fått gå som en tant, när jag borstade tänderna i morse fick jag stå som Quasimodo!

Men nu ska jag dricka min proteinshake och hoppa in i duschen och nana!

Hörs i morgon! ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback