Day two ,

Dag 02 – Min första kärlek

Det minns jag allt.
Det var en kille, vi hade ett "on-off" genom hela grundskolan (2an till 6an),
det var så pirrigt, även om jag träffade honom varje dag i skolan.
Men han var så mycket äldre än mig i sinnet, så förstår inte nu hur vi kunde vara tillsammans.
Så det var min söta lilla "förälskelse".

Sedan sommaren mellan 6an och 7an började en urgullig kille från göteborg i samma ålder skriva till mig på Lunarstorm.
Vi skrev fram och tillbaka ett tag innan vi tog saken i sänder och träffades.
Jag åkte med min kompis familj till Liseberg.
Ljög för mina föräldrar att jag absolut iinte skulle träffa denna kille. (Hade berättat om honom)
Hade svårt för att sova kvällen innan, och i bilen på väg dit var hemsk.
Min mage hade ett helt zoo med fjärilar i sig.

Och när jag väl med skakiga ben tagit mig fram till chokladhjulet och såg denna blonda kille i ljusblå piké tisha och jeans stå där och le, hela världen stannade upp,
Jag var så glad, så glad!

Tänka sig att storstadspojken skulle kunna bli kär i byhålsråttan mig tänkte jag!
Vi hade också ett "on-off" förhållande i 1½ års tid.

Sen om jag kan kalla detta att jag vart "kär på riktigt" vet jag inte.
(Nu vad det är , har jag ingen aning om. Då jag inte haft ett förhållande sedan honom, då var jag liten och okunnig:))

Men det roliga är att vi har kontakt än idag!
Nu är det dock över ett år sedan jag träffade honom sist.
Han var hemma hos mej i höstas (hade vägarna förbi), men då var inte jag hemma!



En bild från min gamla webcam när han var hos mig.

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback