Day three ,

Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är de bästa av de bästa!

Min mamma Marina och pappa Dan (mka* Danne)

*more known as

Dem har gett mig en perfekt uppväxt, och älskar dem ännu mer för att dem inte gått i sär.
Att ha dem på två platser skulle riva i sär mitt hjärta.

Pappa är den omtänksamma, ibland lite jobbiga underbaraste pappan man kan ha.
Ända sedan jag var liten har jag fått höra "åh vad lik du är din pappa!". Och visst är jag det i utseendet.

Mamma är den ännu mer omtänksamma, generösa och kärleksfullaste mamman man kan ha.
Hon lyssnar på allt jag har att säga, finns verkligen där i alla lägen.
Kommer med de små råden man uppskattar till 1000.

Vad finns det att säga mer än att jag älskar dem av hela mitt hjärta ?

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback