Day one ,


Dag 01 – Presentera mig själv

Jag är en positiv tjej född sommaren 1992 med båda fötter på jorden.

Bor i en villa Vårgårda med min mor, far, lillebror och våra två små hundar.

Jag går sista året på samhällsvetenskapliga programmet med ekonomisk inriktning, men det betyder inte att jag gillar ekonomi och vill hålla på med det i framtiden.

Kände bara att det var bra att kunna sådana grejer, jobbigt är det - men jag traskar mig igenom det.

Jag är social när jag känner för det, är inte riktigt den bruden som syns och hörs mest direkt.

Jag har på det senaste börjat träna väldigt regelbundet, känns underbart!

För herrans massa år sedan spelade jag innebandy, men tröttnade när jag bara blev sämre och sämre.

Detsamma med tennis.

Men dansat har jag gjort sedan jag var...hmm... 13 år? Det är så himla befriande.

Dansat street, hip hop, modern, ragga. Det är mer "mig".

Jag älskar tårtor, sötsaker, choklad, läsk you name it!

Men har nu balen och sommaren 2011 att tänka på...

 

Vad mer finns att säga?

Jag är kass på smink, bilgrejer, jag är såå lågt allmänbildad.

Läser aldrig tidningar, Vecko Revyn räknas inte va?

Jag älskar att sjunga i bilen och i duschen - där ingen hör.

Kan aldrig bestämma mig om vad jag ska ha för hårfärg, röd , brun, "blond" ?

Var lite halvt knubbig när jag var mindre, under är en bild från när jag gick i 3an eller 4an?

Nä, nu orkar jag inte mer.

 

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback