Fit drottningen ,

Jag har spelat Wii fit en lång stund nu, jobbigt men ändå kul!
Drog på mig sportbh, linne och cykelbyxor - det är ju ändå träning liksom ;)

I en timma och 3 minuter spelade jag, och på det minskade mitt BMI och min vikt gick ner -0,1 kg!
Ganska kul att se, fast det var inte lika kul att jag hade gått upp 3kg sen sist...
Och det var 557 dagar sedan jag stod på brädan sist.
Den har otroligt bra koll den lilla brädan.

Får väl se om jag får träningsvärk i morgon,
har kört lite styrka, balans och kondition.

Har rockat rockring, boxats, hoppat med skidor, yoga, sprungit, plankan och mycket mer!
Lite töntiga bilder från dagen ;



På tal om rubriken!
Det sa pappa till mig en gång när jag höll på med Wii Fit,
så kom han upp och sa "ohh är det fit drottningen!"
Fyy vad jag och min bror skrattade, först fattade han inte men tänkte sedan efter en gång , haha!




Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; haha :D det som va meningen, lite mystiskt sådär :D allt bra?

2011-01-09 @ 20:27:22
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: matilda

svar: aa,tack!;)

Jag gillar inte det heller, men får väl stå ut.. Kram

2011-01-09 @ 21:55:33
URL: http://tildaahanson.blogg.se/
Postat av: Kristin

HejHej kristnis här, en tjej från örebrostad på 19 snart 20år som bloggar för min vardag o mycket mera anordnar tävlingar osv osv!



Kika gärna in hos mig om du letar efter en ny spännande blogg att följa! min blogg handlar om min vardag, modetips, sminktips, kändisar inkluderat min pojkvän elov från elov o beny,



För er som inte vet vem han är kika in på länken här: http://www.youtube.com/watch?v=X61uxaYFmWM ice age killen är mine! Kika in hos mig! :)



OBS: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-10 @ 02:04:44
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback