God morgon/förmiddag/eftermiddag!



Även om jag fick mina 9 timmars sömn är jag riktigt trött!

Ytterligare en seg dag.
Funderar på att kolla klart på Gossip Girl boxen idag, såå bra!
Fast det tråkiga är att jag missat alla avsnitt från säsong 4 nu som gick i höstas...
Får vänta tills den boxen kommer ut, can't wait !

Annars då?
Not much.
Blir avis på Kenza och Tyra som är i Thailand, och min klasskamrat är även där!
Själv är det skitväder ute här i sverige... menmen sånt man får ta!


Att det redan är 9 januari är sjukt, snart är det sommar! :)

Nej hörrni, ska göra något mer seriöst - spela wii fit! :D
Det var sjukt länge sen, det ligger bara och skräpar under min säng!

Ha en fin söndag ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback