Homeparty x 2

Skolan började idag, det var inte alls så kul...
Och mitt schema är det sämsta på 3 år av gymnasietiden, håltimma varenda dag
Börjar tidigt och slutar sent, fyfan...

Sedan åkte jag på ett homeparty med min kompis o min mamma o hennes mamma.
De hade fina (men dyra...) tavlor, lyktor och andra hemsaker.

Idag köpte jag mig en guldbiljett , för på lördag vankas det Ladies Night här i min by, wunderful!
Även där ska det vara ett homeparty för de som söker spänning,
men är inte riktigt samma party som idag tror jag inte ;)

Jag har typ lätt migrän nu, det suger verkligen.
Men får dricka lite vatten och ligga o slappna av, tog även tigerbalsam på nacken.
Får hoppas det går över innan det bryter ut allt för mycket.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl!

Hörs i morgon!♥


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback