Justin Bieber ,

Denna söta lilla kille, har ingen aning hur han blev så känd direkt.
Han bara dök upp och alla visste vem han var , pga han var så liten.
Och så hittade jag denna på facebook;

1) Go to Google Translate &...
2) Type in "Will Justin Bieber ever hit puberty" then...
3) English to Vietnamese
4) Copy & paste the Vietnamese words
5) Vietnamese to English
6) Laugh


Jag var ju självfallet tvungen att prova, fy vad jag skrattade!
Man kunde väl räkna ut det innan vad det skulle bli, men att det blir så fel?
Det är ju inte bra?!
Men vem är tönten som provat detta första gången?
Hur kommer man ens på något sånt? Haha...


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, jag älskar Bieber. Tycker inte du om honom? :) kram

2011-01-17 @ 18:52:20
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Sjukt fin blogg!!!! :D<3

2011-01-18 @ 09:33:28
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback