kul folk det finns,

Folk är helt inkompetenta vad gällande parkeringar när det finns snö.
Nu när snön smält en del ser man ändå vart linjerna är, och ändå ställer sig folk mitt på ett sträck?
(hehe, skulle söka på hur man stavade sträck och då kom denna upp som första på google.se)



Men en annan händelse som hände idag.
Min bror satt i bilen medan mamma var och handlade och han hade bilen igång (för värmens skull).
Och efter en stund flyger bildörren upp och en tjej sticker in huvudet och säger
"Det är sånna som du som förstör miljön genom att ha på bilen i onödan!"
Och tittar på honom en lång stund, och han säger "eh okej, du kan gå nu"
och hon säger då att han ska stänga av bilen.

Tänk om min bror hade vart ett psyko?
Typ haft en kniv och skurit henne?
Man vet ju aldrig vad det finns för folk nu för tiden!
Men som tur är så är han ju inte det, och han blev mest chockad, haha.

Visst tjejen har rätt, bilen får inte vara igång mer än 1 minut eller vad det är.
Men att man vågar göra så på en helt random bil?
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hehe, allt bra med dig då?:D<3

2011-01-18 @ 17:50:16
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback