MRL ,

Ytterligare en dag gjord i skolan, en himla seg dag.
En ny lärare som inte ens kom till lektionen men bad en annan lärare oss ge läxa?
Gillar henne redan...

Nu är jag hungrig, får äta något lätt innan jag ska iväg på MRL på Sportlife kl 18.
Och i morgon skall jag på 45 min spinning, får väl se hur min kropp mår sen ;)

Fredag blir det Bowling med några söta tjejor
och lördag ladies night .. gillar att ha planer inför helgen att se fram emot : )

Händelserikt liv , right ?



Brun och fin efter Tunisien i Oktober, fy vad jag vill ha värme och brunbränd kropp!
När man väl trodde att snön skulle regna bort kom det ytterligare en dm snö i natt!
FY!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback