spets ,

Spets spets spets - u gotta lov it ♥

Jag har en två tishor, tre linnen och en långärmad!
(och massa spetstrosor...)
Sen ett år har jag hållt det kär!

Det jobbiga är att det är body på två av mina,
och det är såå jobbigt när man är ute och festar.
Man kissar ju stup i kvarten? haha!

Men vet ännu inte vad jag skall ha på mig ikväll på studentfesten!
Detta elände va?
I-landsproblem , hehe.

Är ju en sucker för spets, så kommer väl bli det ikväll igen!



Nyår 2010/2011






Återkommer med hur det blev!

Nu ska jag kolla på Top Model på tv3 play,
för vårt boxerkort här hemma funkar inte, lite smått panik!
Måste ha 3an och 5an, haha!

xoxo ♥
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback