tres literos ,

Man ska dricka tre liter vatten om dagen är det sagt, men det är ju sjukt!

Jag räknade ut att 5 st såna flaskor som på bilden blir det 30 dl = 3 liter
Jag har druckit två stycken idag (= 18 dl), jävlar vad jag har kissat - som att vara full ju!




Jag och min mamma har planer på att börja med God Balans,
och då ska man äta 2 hälsotallrikar per dag.
Men måste hitta massa goda recept på hälsotallrikar.
Bara hittat två med lax och kycklig!

S å  h a r  d u  t i p s / r e c e p t  p å  h ä l s o t a l l r i k a r ,  G I V E  I T  T O  M E  B A B Y !
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: AdelaO_O

Oj, Diggar verkligen hårfärgen du har som header och profilbild:)

2011-01-22 @ 16:51:52
URL: http://studiobitch.blogg.se/
Postat av: AdelaO_O

SV; Tycker jag du borde göra faktiskt! passade dig jätte bra!;)

2011-01-22 @ 17:13:39
URL: http://studiobitch.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback