Day twenty eight ,

Dag 28 – Det här saknar jag

Först och främst saknar jag min farfar, som jag tyvärr aldrig kommer få tillbaka.
Men vi ses i Nangijala

Annars så saknar jag typ när man var liten och kunde göra vad man ville utan att någon brydde sig typ.
Allt ska vara så duktigt hela tiden, man ska alltid prestera i vad man än gör - typ just nu ska jag göra ett "bra" inlägg.

Men jag saknar även sommaren, att kunna ta på sig shorts och linne, eller gå och bada osv.

Saknar mitt lockiga hår.

Saknar gamla vänner.

Saknar...hmm kommer inte på så mycket jag saknar faktiskt?






Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback