Day twenty four ,

Dag 24 – Det här får mig att gråta

J a g  ä r  e n  r i k t i g  l i p s i l l  o m  n å g o t !
När jag ska ta spruta kan jag börja gråta, när jag inte får en sak att fungera kan jag börja gråta, när jag ser en helt vanlig film där dem gråter i kan jag börja gråta.

Men sen finns det grejer alla gråter åt t.ex. när någon dör (aldrig gråtit så mycket som jag gjorde när farfar dog och på begravningen, runt november-december 2008, oslagbart...), och när jag har riktigt ont någonstans.

Men sen kan jag börja gråta för att någon gör något snällt!
Typ om jag får en present som prickar mig rakt in i hjärtat, kan jag bli tårögd.
Om jag får ett fint sms kan jag börja gråta.
Om jag ser bilder på personer som har det så himla svårt kan jag bli tagen.

Men klart man gråter olika mycket och åt olika saker.
Grät som en bebis när jag fick min första mens t.ex. eller när av lycka när jag såg Tokio Hotel.

Eller när jag ser en sorglig film typ "The Notebook", "PS i love you" osv.

En sak som kan få mig att gråta är att bara vid tanken att förlora min mamma, pappa eller lillebror (blev fan bara tårögd när jag skrev den här skiten...), kommer seriöst gråta ihjäl mig.
Men nu ska vi inte tänka på det!

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback